Мога Йога Блог

Нашите Последни Публикации

Здравейте, йога приятели с едно предложение за йога практика за здраво тяло

здраво тяло благодарение на йога

йога практиката ще допринесе да имате здраво тяло

Екипът на Мога Йога има удоволствие да ви представи една истински тонизираща тренировка за едно по-здраво и по-силно тяло. Двадесетминутните упражнения са иделни за онези от вас, които са погълнати от ежедневните грижи и копнеят за своя напълно заслужен релакс. Идеите на Адриен можете да прилагате във всеки свободен момент, дори и в офиса, и са подходящи и за прохождощите йога ентусиасти.

йога до морето за здраво тяло

Използвайте тази 20-минутна практика за цяло тяло за йога, за да изградите навика да правите йога редовно с йога видеа у дома. Йога култивира силно и здраво тяло, като ви кани да отидете навътре и да се свържете със себе си, което ще ви помогне да се чувствате добре. Създайте стабилност и направете практиката си навик. Ако искате да изглеждате добре и да се чувствате добре, практикувайте йога!

йога видео практика за здраво тяло

Започнете поредицата от упражнения на четири крака. Сложете дланите плътно на йога постелката, но не натискайте излишно китките. Не бързайте – въпреки че тази тренировка е за около 20 минути, отделете необходимото време и внимание на всяко едно упражнение включено в практиката. Подгответе тялото и съзнанието си ментално за една пълноценна тренировка.

йога практика навън за здраво тяло

Нека пръстите на краката са на една линия с глезените. Гръбнакът и главата са разположени на една равнина – представете си, че гърба ви е плота на гладка маса. Вдишайте, изправете главата си напред и повдигнете леко дупето – тази поза наподобява физиката на котка. Издишайте, наведете глава и повдигнете гръбнака. Движенията са нежни и леки.

йога и медитация за здраво тяло

Седнете на колената си. Приведете се напред и поставете ръцете си изправени на постелката за йога пред главата. Ако ви е по-удобно, челото ви може да докосне постелката. Останете така и дишайте. Изправете се бавно на четири крака и заемете поза куче – гръбнакът е леко повдигнат, а ръцете и краката са плътно на мата. Разтъпчете на едно място ходилата си. Леко доближете краката си към ръцете на постелката за йога. Бавно се изправете напред – може леко да свиете колената за опора. Ръцете ви докосват тялото ви и се вдигат нагоре към тавана или още по-добре небето, ако практикувате навън.

практикувайте йога за здрраво тяло

Върнете се обратно на четири крака на постелката за йога. Левият крак да остане свит в коляното и го дайте напред, а десният – да остане назад. Горната част на тялото ви е леко издадена напред. Дишайте дълбоко. Останете в тази поза. Вдигнете назад изправен десния си крак, а левият да остане свит на постелката за опора. Изпънете напред лявата си ръка и запазете равновесие така колкото можете.

йога практика за здраво тяло

Завършете тренировката като се изправите на постелката и разкрачите. Поставете ръце пред гърдите отпред като молитва. Затворете очи и дишайте дълбоко. Усещате ли напрежение в краката?

йога за здраво тяло

Насладете се на пълната йога практика с Адриен. Изпробвайте нейните съвети във всяко свободно време, когато пожелаете, за едно по-здраво тяло. Namaste!

Имате нужда от йога дрехи за вашата практика? Вижте нашите йога облекла подходящи за йога и пилатес ТУК.

колекция Мога Йога – екип за йога

Как да не прекаляваме с калориите по време на почивка? За повечето летния сезон започва и вече сме или ще ходим на почивка. Особенно за тези, които се запътват към all inclusive хотелите е трудно да не се прекалява с приема на вредни храни и напитки.

Ето и няколко практични съвета относно това как да не прекаляваме с калориите по време на почивка

калориите по време на почивка

1. Споделяйте храната си

Когато става въпрос за хранене по време на почивка, споделянето на храна и поръчване за всички да могат да опитат е много подходящо. Поръчайте селекция от ястия, когато се съберете да ядете в компания. Много пъти малките разядки, стартъри, и салати са доста по-здравословен вариант от големите основни ястия. По този начин е малко вероятно да преяждате с нездравословните неща и от гледна точка на това, че те трябва да бъдат разделени между всички в компанията. Повечето хора също установяват, че споделянето на храна не означава, че винаги трябва да изядете всичката храна в чинията си и можете да опитате нови храни, които може да не сте избрали по друг начин в менюто.

починете си добре и все пак не прекалявайте с калориите по време на почивка

2. Изберете лека лятна храна и морски деликатеси
По-леки протеини като морски деликатеси и риба (естествено, ако не сте вегетарианец или веган) са по-добри варианти за хранене по време на почивка. Попитайте как са готвени ястията – печени или на скара са за предпочитане пред пържените. Ако ще отпускате в Гърция, тогава прясна риба е почти винаги в менюто.

насладете се на почивката

3. Не пийте всичките си калории
Обяди с чаши вино или просеко, биричка на плажа… звучи познато? Е, алкохолът трябва да бъде един от най-големите диетични врагове. И така, какво можете да направите, за да поддържате талията под контрол докато сте на ваканция? Опитайте джин или водка със сода и много пресен нар, тъй като тенденцията е това да е нискокалоричен фаворит. Друга идея е да разредите бяло вино със сода, за да нанесете шприц.

внимавайте с алкохола и не изпивайте калориите си по време на почивка

Най-добре е да се избягват коктейли от захарен плодов сок (да, също така), тъй като неизбежно ще включват още повече захар. Бирата причинява подуване, тъй като съдържа дрожди, така че за всеки, който има храносмилателни проблеми, това е абсолютно не.

5. Питайте сервитьора за здравословни алтернативи
Независимо от това, което е в менюто, най-голямата пречка пред нашите планове за здравословно хранене е да не питаме как може да сменим една гарнитура с по-здравословна такава. Не се притеснявайте да попитате как да замените тези пържени картофи, които идват с храната ви за слата или друго по избор. Персоналът няма да знае какво искате, освен ако не го попитате.

ограничете калориите по време на почивка

Ако спазвате тези прости съвети имате добри шансове, че като се приберете вкъщи няма да се чувствате, като че ли трябва да се впуснете в гигантска детоксикация.
запазете фигурата си и внимавайте с калориите по време на почивка

Какво ако все пак сте прекалили един или два дена?
Дори да сте яли достатъчно, за да нахраните всички в компанията, не се страхувайте и не опитвайте да компенсирате това по време на почивка. Все пак сте на почивка! Пийте много вода и се замислете, за варианти да се движите повече. Малко йога би била от много полза. Опитайте да наблегнете на храни, които са с високо съдържание на H2O (краставици, целина и пъпеш) и калий (банани, кайсии ), за да намалите излишната вода от клетките и да намалите подуването. Избягвайте газирани напитки.

Имате нужда от йога дрехи за вашата практика? Вижте нашите йога облекла подходящи за йога и пилатес ТУК.

колекция Мога Йога – екип за йога

Тази йога видео практика за бедра и крака за напреднали е с продължителност от 26 минути.

йога практика за бедра и крака

Както знаем, йога е много повече от тренировка за тялото и/или хоби – тя е начин на живот. Всеки, който практикува – начинаещ или не – се стреми да намери своя вътрешен баланс. И все пак йога влияe положителното на нашето тяло – прави ни по-силни, по-издръжливи, по- стегнати. В резултат ние се чувстваме не само добре отвътре и отвън, но и по-привликателни.

Тази тренировка е за всички онези, които са минали началните етапи в практикуването на йога и желаят да преминат на следващото ниво. Предлагаме това страхотно видео от KinoYoga за крака и стегнати бедра.

Започнете упражненията седнали в поза лотус. Съберете дланите си, затворете очи и започнете кратка медитация – омммм… Освободете ума си за момент от всички негативизми относно вашето тяло. Светът е пълен с критици, защо и вие да се критикувате за външния си вид? Почувствайте се удобно в своята кожа.

Заемете поза на четири крака, гръбнакът повдигнат и дишайте, броейки до 5. На 3 отворете широко рамената, а на 5 сгънете коленете и заемете поза тип „куче”. Ако желаете, можете да поставите плътно гърдите си на постелката за йога.

Изправете сe. Поставете стабилно десния си крака на земята и леко приклекнете. Левия изпънете широко настрани. Нека дясната ръка се задържи на десния крак, а лявата изпънете високо нагоре. Усещате ли леко напрежение в бедрото?

Седнете спокойно с крака плътно изправени на мата. Сгънете десния си крак и го поставете върху изправения ляв. Може да сложите блокче или възглавница, ако ви е некомфортно. Бройте до 5 и дишайте. Хванете дясното си коляно и го придружете към гърдите си. Ако не усещате напрежение и/или болка можете да се опитате да докоснете дясното си ухо с прихванатия десен крак.

Имате нужда от йога дрехи за вашата практика? Вижте нашите йога облекла подходящи за йога и пилатес ТУК.

колекция Мога Йога – екип за йога

Изгледайте тази йога видео практика и се убедете сами, че с повече постоянство и усилия това може да бъде лесно постигнато. Namaste!

Здравейте приятели, ето и нови предложения за йога с Естер Екхарт подходяща за рано сутрин. Предлагаме 3 видеа, които са много подходящи за комбинация рано сутрин. Йога видеата могат да се направят в тази комбинация, както и по отделно, в зависимост от това колко време имате рано сутрин.

Горещо препоръчваме да станете поне 10 минути по-рано и да отделите време сами за себе си. Много често ние пренебрегваме нас самите в забързаното ежедневие и многото ангажименти. Но едно от най-добрите неща, които можем да направим е да се погрижим за себе си.

ЙОГА С ЕСТЕР ЕКХАРТ ПОДХОДЯЩА ЗА РАНО СУТРИН

Йога практика за събуждане сутрин, отнема само 7 минути!
Използвайте това кратко йога видео сутрин или по всяко време през деня, за да получите енергия.

Йога практика за бедрата. Естер Екхарт ви води през 13-минутна йога практика, която е много полезна за бедрата и долната част на гърба. Тя ще освободи емоциите, които са като че ли заседнали.

Йога за коремна преса само 7 минути. Можете да направите това всяка сутрин, за да подобрите коремните си мускули, да сте здрави и красиви.

Имате нужда от йога дрехи за вашата практика? Вижте нашите йога облекла подходящи за йога и пилатес ТУК.

колекция Мога Йога – екип за йога

Погрижете се за себе си, отделете си време за йога, вие го заслужавате! Намасте!

Йога за гръбнака с Адриен – йога и пранаяма.

Представяме ви една страхотна серия от упражнения за гръбнака, предназначена за всеки, който прекарва солидно време над бюрото. С нея ще се почувствате по-отпочинали и ще намалите напрежението в гърба и кръста. Вземете постелката и бутилка с вода, облечете си нещо удобно и да започваме.

Заемете поза лотус – краката са един в друг, а ръцете са на колената. Нека гърбът ви е абсолютно изправен. Затворете очи и дишайте бавно. Можете да направите леки въртеливи движения с главата си. Поемете дълбоко въздух и задръжте. Без излишно напрежение издишайте силно, произвеждайки отчетливо звука “шшш”. Поемете отново въздух и вдигнете бавно ръцете нагоре – изправете кръста. Сега снишете ръцете като свиете лактите – образува се поза тип кактус.

колекция Мога Йога – екип за йога

Снишете главата към краката си. Ръцете са издадени напред и напълно отпуснати – дланите нагоре. Дишайте. Изправете се бавно и съберете длани пред себе си за молитва. Сега бавно ги вдигнете заедно нагоре. Може леко да се наведете първо наляво, а после надясно. Свалете ги отнво в поза, наподобяваща кактус.

Заемете поза на четири крака – ръцете са напълно прави под рамената. Нека гръбнакът е повдигнат, а главата да гледа надолу. Издишайте бавно. Повдигнете леко дупето и изправете главата напред и нагоре. Вдишайте дълбоко. Повторете упражнението няколко пъти.

колекция Мога Йога – екип за йога

Заемете кучешка поза – ръцете и краката ви са плътно на мата, а гърбът е повдигнат нагоре. Разтъпчете леко крака на едно място. Без да бързате вдигнете левия си крак изправен във въздуха. Стойте известно време така. Върнете обратно левия крак и вдигнете десния.

Бъдете напълно концентрирани в дишането си и се вслушайте какво ви казва тялото. Ако усетите напрягане или болка в гърба, прекратете упражнението. Бъдете благоскланни със своето тяло. Не бързайте!

Присъединете към Адриен, за да отпуснете и релаксирате своя гръбнак. Дайте си небходимата почивка! Namaste!