Мога Йога Блог

Нашите Последни Публикации

Как да не прекаляваме с калориите по време на почивка? За повечето летния сезон започва и вече сме или ще ходим на почивка. Особенно за тези, които се запътват към all inclusive хотелите е трудно да не се прекалява с приема на вредни храни и напитки.

Ето и няколко практични съвета относно това как да не прекаляваме с калориите по време на почивка

калориите по време на почивка

1. Споделяйте храната си

Когато става въпрос за хранене по време на почивка, споделянето на храна и поръчване за всички да могат да опитат е много подходящо. Поръчайте селекция от ястия, когато се съберете да ядете в компания. Много пъти малките разядки, стартъри, и салати са доста по-здравословен вариант от големите основни ястия. По този начин е малко вероятно да преяждате с нездравословните неща и от гледна точка на това, че те трябва да бъдат разделени между всички в компанията. Повечето хора също установяват, че споделянето на храна не означава, че винаги трябва да изядете всичката храна в чинията си и можете да опитате нови храни, които може да не сте избрали по друг начин в менюто.

починете си добре и все пак не прекалявайте с калориите по време на почивка

2. Изберете лека лятна храна и морски деликатеси
По-леки протеини като морски деликатеси и риба (естествено, ако не сте вегетарианец или веган) са по-добри варианти за хранене по време на почивка. Попитайте как са готвени ястията – печени или на скара са за предпочитане пред пържените. Ако ще отпускате в Гърция, тогава прясна риба е почти винаги в менюто.

насладете се на почивката

3. Не пийте всичките си калории
Обяди с чаши вино или просеко, биричка на плажа… звучи познато? Е, алкохолът трябва да бъде един от най-големите диетични врагове. И така, какво можете да направите, за да поддържате талията под контрол докато сте на ваканция? Опитайте джин или водка със сода и много пресен нар, тъй като тенденцията е това да е нискокалоричен фаворит. Друга идея е да разредите бяло вино със сода, за да нанесете шприц.

внимавайте с алкохола и не изпивайте калориите си по време на почивка

Най-добре е да се избягват коктейли от захарен плодов сок (да, също така), тъй като неизбежно ще включват още повече захар. Бирата причинява подуване, тъй като съдържа дрожди, така че за всеки, който има храносмилателни проблеми, това е абсолютно не.

5. Питайте сервитьора за здравословни алтернативи
Независимо от това, което е в менюто, най-голямата пречка пред нашите планове за здравословно хранене е да не питаме как може да сменим една гарнитура с по-здравословна такава. Не се притеснявайте да попитате как да замените тези пържени картофи, които идват с храната ви за слата или друго по избор. Персоналът няма да знае какво искате, освен ако не го попитате.

ограничете калориите по време на почивка

Ако спазвате тези прости съвети имате добри шансове, че като се приберете вкъщи няма да се чувствате, като че ли трябва да се впуснете в гигантска детоксикация.
запазете фигурата си и внимавайте с калориите по време на почивка

Какво ако все пак сте прекалили един или два дена?
Дори да сте яли достатъчно, за да нахраните всички в компанията, не се страхувайте и не опитвайте да компенсирате това по време на почивка. Все пак сте на почивка! Пийте много вода и се замислете, за варианти да се движите повече. Малко йога би била от много полза. Опитайте да наблегнете на храни, които са с високо съдържание на H2O (краставици, целина и пъпеш) и калий (банани, кайсии ), за да намалите излишната вода от клетките и да намалите подуването. Избягвайте газирани напитки.

Имате нужда от йога дрехи за вашата практика? Вижте нашите йога облекла подходящи за йога и пилатес ТУК.

колекция Мога Йога – екип за йога

Тази йога видео практика за бедра и крака за напреднали е с продължителност от 26 минути.

йога практика за бедра и крака

Както знаем, йога е много повече от тренировка за тялото и/или хоби – тя е начин на живот. Всеки, който практикува – начинаещ или не – се стреми да намери своя вътрешен баланс. И все пак йога влияe положителното на нашето тяло – прави ни по-силни, по-издръжливи, по- стегнати. В резултат ние се чувстваме не само добре отвътре и отвън, но и по-привликателни.

Тази тренировка е за всички онези, които са минали началните етапи в практикуването на йога и желаят да преминат на следващото ниво. Предлагаме това страхотно видео от KinoYoga за крака и стегнати бедра.

Започнете упражненията седнали в поза лотус. Съберете дланите си, затворете очи и започнете кратка медитация – омммм… Освободете ума си за момент от всички негативизми относно вашето тяло. Светът е пълен с критици, защо и вие да се критикувате за външния си вид? Почувствайте се удобно в своята кожа.

Заемете поза на четири крака, гръбнакът повдигнат и дишайте, броейки до 5. На 3 отворете широко рамената, а на 5 сгънете коленете и заемете поза тип „куче”. Ако желаете, можете да поставите плътно гърдите си на постелката за йога.

Изправете сe. Поставете стабилно десния си крака на земята и леко приклекнете. Левия изпънете широко настрани. Нека дясната ръка се задържи на десния крак, а лявата изпънете високо нагоре. Усещате ли леко напрежение в бедрото?

Седнете спокойно с крака плътно изправени на мата. Сгънете десния си крак и го поставете върху изправения ляв. Може да сложите блокче или възглавница, ако ви е некомфортно. Бройте до 5 и дишайте. Хванете дясното си коляно и го придружете към гърдите си. Ако не усещате напрежение и/или болка можете да се опитате да докоснете дясното си ухо с прихванатия десен крак.

Имате нужда от йога дрехи за вашата практика? Вижте нашите йога облекла подходящи за йога и пилатес ТУК.

колекция Мога Йога – екип за йога

Изгледайте тази йога видео практика и се убедете сами, че с повече постоянство и усилия това може да бъде лесно постигнато. Namaste!

Здравейте приятели, ето и нови предложения за йога с Естер Екхарт подходяща за рано сутрин. Предлагаме 3 видеа, които са много подходящи за комбинация рано сутрин. Йога видеата могат да се направят в тази комбинация, както и по отделно, в зависимост от това колко време имате рано сутрин.

Горещо препоръчваме да станете поне 10 минути по-рано и да отделите време сами за себе си. Много често ние пренебрегваме нас самите в забързаното ежедневие и многото ангажименти. Но едно от най-добрите неща, които можем да направим е да се погрижим за себе си.

ЙОГА С ЕСТЕР ЕКХАРТ ПОДХОДЯЩА ЗА РАНО СУТРИН

Йога практика за събуждане сутрин, отнема само 7 минути!
Използвайте това кратко йога видео сутрин или по всяко време през деня, за да получите енергия.

Йога практика за бедрата. Естер Екхарт ви води през 13-минутна йога практика, която е много полезна за бедрата и долната част на гърба. Тя ще освободи емоциите, които са като че ли заседнали.

Йога за коремна преса само 7 минути. Можете да направите това всяка сутрин, за да подобрите коремните си мускули, да сте здрави и красиви.

Имате нужда от йога дрехи за вашата практика? Вижте нашите йога облекла подходящи за йога и пилатес ТУК.

колекция Мога Йога – екип за йога

Погрижете се за себе си, отделете си време за йога, вие го заслужавате! Намасте!

Йога за гръбнака с Адриен – йога и пранаяма.

Представяме ви една страхотна серия от упражнения за гръбнака, предназначена за всеки, който прекарва солидно време над бюрото. С нея ще се почувствате по-отпочинали и ще намалите напрежението в гърба и кръста. Вземете постелката и бутилка с вода, облечете си нещо удобно и да започваме.

Заемете поза лотус – краката са един в друг, а ръцете са на колената. Нека гърбът ви е абсолютно изправен. Затворете очи и дишайте бавно. Можете да направите леки въртеливи движения с главата си. Поемете дълбоко въздух и задръжте. Без излишно напрежение издишайте силно, произвеждайки отчетливо звука “шшш”. Поемете отново въздух и вдигнете бавно ръцете нагоре – изправете кръста. Сега снишете ръцете като свиете лактите – образува се поза тип кактус.

колекция Мога Йога – екип за йога

Снишете главата към краката си. Ръцете са издадени напред и напълно отпуснати – дланите нагоре. Дишайте. Изправете се бавно и съберете длани пред себе си за молитва. Сега бавно ги вдигнете заедно нагоре. Може леко да се наведете първо наляво, а после надясно. Свалете ги отнво в поза, наподобяваща кактус.

Заемете поза на четири крака – ръцете са напълно прави под рамената. Нека гръбнакът е повдигнат, а главата да гледа надолу. Издишайте бавно. Повдигнете леко дупето и изправете главата напред и нагоре. Вдишайте дълбоко. Повторете упражнението няколко пъти.

колекция Мога Йога – екип за йога

Заемете кучешка поза – ръцете и краката ви са плътно на мата, а гърбът е повдигнат нагоре. Разтъпчете леко крака на едно място. Без да бързате вдигнете левия си крак изправен във въздуха. Стойте известно време така. Върнете обратно левия крак и вдигнете десния.

Бъдете напълно концентрирани в дишането си и се вслушайте какво ви казва тялото. Ако усетите напрягане или болка в гърба, прекратете упражнението. Бъдете благоскланни със своето тяло. Не бързайте!

Присъединете към Адриен, за да отпуснете и релаксирате своя гръбнак. Дайте си небходимата почивка! Namaste!

По случай Международният ден на йога, Mettasense Yoga & Relax Area, има удоволствието да Ви покани на едно различно и много ефирно преживяване: Ин йога с Ирена под музикалният съпровод на флейта на живо, което ще се състои в галерия.

Водещ: Ирена Русева Irena Ruseva
Дата: 24 Юни 2018, 17:00 – 18:30 часа
Цена: 30 лева
Къде: Събитието ще се състои в Галерия 2.0. Галерията се намира на петте кюшета до “Слънце и Луна “.

* За събитието не важат карти Мултиспорт / СпортПас.

Местата са ограничени, остават само 2 места!
Моля запазете Вашето място предварително на тел: 0893 88 00 88.

ин йога под звуците на флейта

Ин йога е фина практика, която ни помага да синхронизираме чувствата в сърцето си и хаотичните мисли в ума. Да успокоим мислите и изцяло да присъстваме в тялото си. Дава ни време да поседим със себе си, да бъдем неподвижни и да забележим какво имат да ни кажат нашето тяло и ум. Няма нужда от етикети и имена на позите, фокуса е върху усещанията и дъха. Ние дишаме чрез белите си дробове, но когато съзнателно насочим дъха към тази част на тялото, върху която в момента работим, ние концентрираме жизнената енергия там и всички насложени стягания и втвърдявания се отпускат и освобождават.

Ин йога разтяга едновременно дълбоките тъкани между мускулите, както и фасцията по цялото тяло. Целта е да увеличи циркулацията в ставите и да се подобри гъвкавостта, тъй като позите разтягат и тренират костите и ставите. Също така помага да се регулира енергията в тялото.

Когато започнем да практикуваме ин йога, се учим да слушаме тялото си, докато забавяме него, ума си и средата около себе си.

Ин ни позволява да станем интимни със себе си! Подгответе се да бъдете близък с чувствата, усещанията и емоциите си – нещо, което често игнорираме. Ин йога е уникална практика, в която да разтворим сърцето си, да успокоим нервната си система и да дадем пространство на тялото си за дълбока релаксация, както и да отмием страховете си, докато култивираме съчувствие и любов към себе си.

Цялата практика ще се води под нежният съпровод на флейта, чийто звук ще ни помага и леко ще ни води по пътя към себе си, ще ни обгръща с фина вибрация и ще ни оставя да се носим леко и ефирно.

Нахранете душата си, измийте мислите и тялото си от всичко ненужно. Ще си тръгнете спокойни и усмихнати.

Практиката е изключително нежна и фина и е подходяща за всеки.

Намасте!