1. НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ
1.1 Наложен платеж
Направете поръчка и изберете опция наложен платеж. Поръчката ви ще бъде доставена до адрес от куриерска фирма Еконт. Прегледайте пратката и платете в брой на куриера.
1.2 Плащане с Paypal
Направете поръчката си и изберете опция за плащане Paypal. Имайте на предвид, че Paypal автоматично ще изчисли сумата в евро.
1.3 По банков път
Направете поръчка и ние ще се свържем с вас да уточним детайлите. Посочете в поръчката си, че предпочитате да платите по банков път преди да завършите поръчката си.
2. ДОСТАВКА & ПОЛУЧАВАНЕ
2.1 КОГА ЩЕ БЪДЕ ОБРАБОТЕНА МОЯТА ПОРЪЧКА?
Всички поръчки ще се обработват в рамките на 3 работни дни, с изключение на почивните дни и официалните празници.
2.2 КОЛКО ВРЕМЕ ЩЕ ОТНЕМЕ ЗА ДА ПОЛУЧА ПОРЪЧКАТА СИ?
Стандартната доставка на куриерска служба е в рамките на 5 работни дни и Express около 3 работни дни от момента на пускането на поръчката. Времето зависи от нашите логистични партньори и техните филиали.
2.3 КАК МОГА ДА ПРОСЛЕДЯ ДОСТАВКА СИ?
След като поръчката е била изпратена, на и-мейла ще получите потвърждение.
2.4 КАКВИ СА РАЗХОДИТЕ ЗА ДОСТАВКА?
Доставката е безплатна за всички доставки над 50 лева. За доставки под 50 лева цената е 6.00 лева.
2.5 МОГА ЛИ ДА СИ СМЕНЯ АДРЕСА ЗА ДОСТАВКА СЛЕД КАТО ПОРЪЧКА МИ Е ПОТВЪРДЕНА?
За съжаление, ние не сме в състояние да пренасочим поръчките веднъж след като поръчката е потвърдена. Затова, моля, уверете се, че предоставяте правилния адрес за доставка.
2.6 ИМА ЛИПСВАЩ ЕЛЕМЕНТ В МОЯТА ПОРЪЧКА, КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВЯ?
Извиняваме се за изпращането на непълна поръчка. Моля, свържете се с нас на sales [@] mogayoga.bg и ние ще се свържем с вас веднага когато можем.
2.7 ПОЛУЧИХ ДЕФЕКТЕН АРТИКУЛ, КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВЯ?
Извиняваме се, ако сте получили дефектна стока от нас. Моля, свържете се с нас на sales [@] mogayoga.bg и ние ще се свържем с вас веднага когато можем.
2.8 ПОЛУЧИХ НЕКОРЕКТЕН АРТИКУЛ, КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВЯ?
Извиняваме се за изпращането на погрешен артикул. Моля, свържете се с нас на sales [@] mogayoga.bg и ние ще се свържем с вас веднага когато можем.
2.9 ЗАКУПИХ ПОГРЕШЕН РАЗМЕР ИЛИ ЦВЯТ
Ние предоставяме смяна на размер или цвят. В такъв случай вие поемате транспортните разходи по допълнителните доставки.
2.10 НЕ ПОЛУЧИХ МОЯТА ПРАТКА, КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВЯ?
Моля, свържете се с нас на sales [@] mogayoga.bg и ние ще се свържем с вас веднага когато можем.
2.11 ЩЕ ИМА ДОПЪЛНИТЕЛНА ТАКСА ЗА ПОВТОРНО ДОСТАВЯНЕ?
Има допълнителни такси за повторно доставяне.
2.12 ТРЯБВА ДА ПОЛУЧА МОЯТА ПРАТКА В РАМКИТЕ НА ОПРЕДЕЛЕНИ СРОКОВЕ. С КОГО МОГА ДА СЕ СВЪРЖА?
Моля, свържете се с нас на sales [@] mogayoga.bg и ние ще се свържем с вас веднага когато можем.
2.13 ПРЕДЛАГАТЕ ЛИ МЕЖДУНАРОДНА ДОСТАВКА?
Ако имате заявка за конкретна доставка на място извън сегашните ни региони на доставка, моля свържете се с екипа ни нас на sales [@] mogayoga.bg и ние ще се свържем с вас веднага когато можем.