Транспорт и Доставка

1. НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ

1.1 Наложен платеж

Направете поръчка и изберете опция наложен платеж. Поръчката ви ще бъде доставена до адрес от куриерска фирма Еконт. Прегледайте пратката и платете в брой на куриера.

1.2 Плащане с Paypal

Направете поръчката си и изберете опция за плащане Paypal. Имайте на предвид, че Paypal автоматично ще изчисли сумата в евро.

1.3 По банков път

Направете поръчка и ние ще се свържем с вас да уточним детайлите. Посочете в поръчката си, че предпочитате да платите по банков път преди да завършите поръчката си.

 

2. ДОСТАВКА & ПОЛУЧАВАНЕ

2.1 КОГА ЩЕ БЪДЕ ОБРАБОТЕНА МОЯТА ПОРЪЧКА?

Всички поръчки ще се обработват в рамките на 3 работни дни, с изключение на почивните дни и официалните празници.

2.2 КОЛКО ВРЕМЕ ЩЕ ОТНЕМЕ ЗА ДА ПОЛУЧА ПОРЪЧКАТА СИ?

Стандартната доставка на куриерска служба е в рамките на 5 работни дни и Express около 3 работни дни от момента на пускането на поръчката. Времето зависи от нашите логистични партньори и техните филиали.

2.3 КАК МОГА ДА ПРОСЛЕДЯ ДОСТАВКА СИ?

След като поръчката е била изпратена, на и-мейла ще получите потвърждение.

2.4 КАКВИ СА РАЗХОДИТЕ ЗА ДОСТАВКА?

Доставката е безплатна за всички доставки над 50 лева. За доставки под 50 лева цената е 6.00 лева.

2.5 МОГА ЛИ ДА СИ СМЕНЯ АДРЕСА ЗА ДОСТАВКА СЛЕД КАТО ПОРЪЧКА МИ Е ПОТВЪРДЕНА?

За съжаление, ние не сме в състояние да пренасочим поръчките веднъж след като поръчката е потвърдена. Затова, моля, уверете се, че предоставяте правилния адрес за доставка.

2.6 ИМА ЛИПСВАЩ ЕЛЕМЕНТ В МОЯТА ПОРЪЧКА, КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВЯ?

Извиняваме се за изпращането на непълна поръчка. Моля, свържете се с нас на sales [@] mogayoga.bg и ние ще се свържем с вас веднага когато можем.

2.7 ПОЛУЧИХ ДЕФЕКТЕН АРТИКУЛ, КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВЯ?

Извиняваме се, ако сте получили дефектна стока от нас. Моля, свържете се с нас на sales [@] mogayoga.bg и ние ще се свържем с вас веднага когато можем.

2.8 ПОЛУЧИХ НЕКОРЕКТЕН АРТИКУЛ, КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВЯ?

Извиняваме се за изпращането на погрешен артикул. Моля, свържете се с нас на sales [@] mogayoga.bg и ние ще се свържем с вас веднага когато можем.

2.9 ЗАКУПИХ ПОГРЕШЕН РАЗМЕР ИЛИ ЦВЯТ

Ние предоставяме смяна на размер или цвят. В такъв случай вие поемате транспортните разходи по допълнителните доставки.

2.10 НЕ ПОЛУЧИХ МОЯТА ПРАТКА, КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВЯ?

Моля, свържете се с нас на sales [@] mogayoga.bg и ние ще се свържем с вас веднага когато можем.

2.11 ЩЕ ИМА ДОПЪЛНИТЕЛНА ТАКСА ЗА ПОВТОРНО ДОСТАВЯНЕ?

Има допълнителни такси за повторно доставяне.

2.12 ТРЯБВА ДА ПОЛУЧА МОЯТА ПРАТКА В РАМКИТЕ НА ОПРЕДЕЛЕНИ СРОКОВЕ. С КОГО МОГА ДА СЕ СВЪРЖА?

Моля, свържете се с нас на sales [@] mogayoga.bg и ние ще се свържем с вас веднага когато можем.

2.13 ПРЕДЛАГАТЕ ЛИ МЕЖДУНАРОДНА ДОСТАВКА?

Ако имате заявка за конкретна доставка на място извън сегашните ни региони на доставка, моля свържете се с екипа ни нас на sales [@] mogayoga.bg и ние ще се свържем с вас веднага когато можем.

 

Транспорт и Доставка
Оценете тази публикация