Йога срещу лошо настроение

Чувствате ли се уморени, раздразнителни и натоварени? Може би сте имали лош ден в офиса или пък просто днес не ви върви? Запазете спокойствие – екипът на Мога Йога има точното решение срещу лошото настроение. С тази отпускаща кратка селекция от упражнения от Адриен ще върнете положителната си нагласа, ще ободрите съзнанието и ще изхвърлите негативните мисли. Вземете постелката, облечете нещо комфортно и да започваме!

Започнете тренировката на така да се каже четири крака. Снишете гърдите и главата си напред. Нека ръцете ви са отпуснати на постелката за йога и изправени пред главата ви. Можете да положите чело на постелката за йога и да го масажирате с бавни, нежни движения. Дупето да остане леко повдигнато нагоре и нека пръстите на краката ви докосват йога постелката – петите са изправени.

ЙОГА СРЕЩУ ЛОШО НАСТРОЕНИЕ

Земете поза лотус. Нека краката ви са прибрани един в друг, а гръбнакът – изправен. Главата приведете надолу. Затворете очи и дишайте. Ако усещате умора във врата, направете леки въртеливи движения с главата си.

Върнете се обратно в начална поза на четири крака. Ръцете са идеално изправени под рамената, а пръстите – разперени на постелката за йога. Колената са леко раздалечени един от друг. Нека гръбнакът ви е леко повдигнат, а главата да гледа към йога мата. Издишайте. Бавно изправете главата си напред, а кръстът нека да е снишен. Вдишайте дълбоко и повторете движението.

Заемете поза на кобра. Бавно изправете кръста си докато лактите ви са на постелката за йога. Сега без да бързате изправете цялото си тяло.

Извадете постелката за йога и подобрете настроението

След като сте напълно изправени на постелката за йога се наведете бавно към ходилата си – опитайте се де ги докоснете с ръце. Ако се чувствате достатъчно разстегнати, опитайте се да обгърнете прасците си с ръце. Изпраете се бавно и доблежете длани до гърдите си за молитва.
Вдигнете ръце високо; дланите са все още събрани. Наведете се наляво, а после и надясно. Сгънете левия крак и поставедете ходилото на дясното бедро. Поставете отново длани пред себе си за молитва. Задръжте и дишайте бавно. Повторете упражнението с десния крак.

Нека започнете вашата тонизираща йога срещу лошото настроение сега! Присъединете се към Адриен във видеото! Чувствайте се отпочинали, енергични и позитивни!

Йога срещу лошо настроение
5 (100%) 1 гласа