Здравейте, йога приятели с едно предложение за йога практика за здраво тяло

здраво тяло благодарение на йога

йога практиката ще допринесе да имате здраво тяло

Екипът на Мога Йога има удоволствие да ви представи една истински тонизираща тренировка за едно по-здраво и по-силно тяло. Двадесетминутните упражнения са иделни за онези от вас, които са погълнати от ежедневните грижи и копнеят за своя напълно заслужен релакс. Идеите на Адриен можете да прилагате във всеки свободен момент, дори и в офиса, и са подходящи и за прохождощите йога ентусиасти.

йога до морето за здраво тяло

Използвайте тази 20-минутна практика за цяло тяло за йога, за да изградите навика да правите йога редовно с йога видеа у дома. Йога култивира силно и здраво тяло, като ви кани да отидете навътре и да се свържете със себе си, което ще ви помогне да се чувствате добре. Създайте стабилност и направете практиката си навик. Ако искате да изглеждате добре и да се чувствате добре, практикувайте йога!

йога видео практика за здраво тяло

Започнете поредицата от упражнения на четири крака. Сложете дланите плътно на йога постелката, но не натискайте излишно китките. Не бързайте – въпреки че тази тренировка е за около 20 минути, отделете необходимото време и внимание на всяко едно упражнение включено в практиката. Подгответе тялото и съзнанието си ментално за една пълноценна тренировка.

йога практика навън за здраво тяло

Нека пръстите на краката са на една линия с глезените. Гръбнакът и главата са разположени на една равнина – представете си, че гърба ви е плота на гладка маса. Вдишайте, изправете главата си напред и повдигнете леко дупето – тази поза наподобява физиката на котка. Издишайте, наведете глава и повдигнете гръбнака. Движенията са нежни и леки.

йога и медитация за здраво тяло

Седнете на колената си. Приведете се напред и поставете ръцете си изправени на постелката за йога пред главата. Ако ви е по-удобно, челото ви може да докосне постелката. Останете така и дишайте. Изправете се бавно на четири крака и заемете поза куче – гръбнакът е леко повдигнат, а ръцете и краката са плътно на мата. Разтъпчете на едно място ходилата си. Леко доближете краката си към ръцете на постелката за йога. Бавно се изправете напред – може леко да свиете колената за опора. Ръцете ви докосват тялото ви и се вдигат нагоре към тавана или още по-добре небето, ако практикувате навън.

практикувайте йога за здрраво тяло

Върнете се обратно на четири крака на постелката за йога. Левият крак да остане свит в коляното и го дайте напред, а десният – да остане назад. Горната част на тялото ви е леко издадена напред. Дишайте дълбоко. Останете в тази поза. Вдигнете назад изправен десния си крак, а левият да остане свит на постелката за опора. Изпънете напред лявата си ръка и запазете равновесие така колкото можете.

йога практика за здраво тяло

Завършете тренировката като се изправите на постелката и разкрачите. Поставете ръце пред гърдите отпред като молитва. Затворете очи и дишайте дълбоко. Усещате ли напрежение в краката?

йога за здраво тяло

Насладете се на пълната йога практика с Адриен. Изпробвайте нейните съвети във всяко свободно време, когато пожелаете, за едно по-здраво тяло. Namaste!

Имате нужда от йога дрехи за вашата практика? Вижте нашите йога облекла подходящи за йога и пилатес ТУК.

колекция Мога Йога – екип за йога
5/5 - (5 votes)