Йога за гръбнака с Адриен – йога и пранаяма.

Представяме ви една страхотна серия от упражнения за гръбнака, предназначена за всеки, който прекарва солидно време над бюрото. С нея ще се почувствате по-отпочинали и ще намалите напрежението в гърба и кръста. Вземете постелката и бутилка с вода, облечете си нещо удобно и да започваме.

Заемете поза лотус – краката са един в друг, а ръцете са на колената. Нека гърбът ви е абсолютно изправен. Затворете очи и дишайте бавно. Можете да направите леки въртеливи движения с главата си. Поемете дълбоко въздух и задръжте. Без излишно напрежение издишайте силно, произвеждайки отчетливо звука “шшш”. Поемете отново въздух и вдигнете бавно ръцете нагоре – изправете кръста. Сега снишете ръцете като свиете лактите – образува се поза тип кактус.

колекция Мога Йога – екип за йога

Снишете главата към краката си. Ръцете са издадени напред и напълно отпуснати – дланите нагоре. Дишайте. Изправете се бавно и съберете длани пред себе си за молитва. Сега бавно ги вдигнете заедно нагоре. Може леко да се наведете първо наляво, а после надясно. Свалете ги отнво в поза, наподобяваща кактус.

Заемете поза на четири крака – ръцете са напълно прави под рамената. Нека гръбнакът е повдигнат, а главата да гледа надолу. Издишайте бавно. Повдигнете леко дупето и изправете главата напред и нагоре. Вдишайте дълбоко. Повторете упражнението няколко пъти.

колекция Мога Йога – екип за йога

Заемете кучешка поза – ръцете и краката ви са плътно на мата, а гърбът е повдигнат нагоре. Разтъпчете леко крака на едно място. Без да бързате вдигнете левия си крак изправен във въздуха. Стойте известно време така. Върнете обратно левия крак и вдигнете десния.

Бъдете напълно концентрирани в дишането си и се вслушайте какво ви казва тялото. Ако усетите напрягане или болка в гърба, прекратете упражнението. Бъдете благоскланни със своето тяло. Не бързайте!

Присъединете към Адриен, за да отпуснете и релаксирате своя гръбнак. Дайте си небходимата почивка! Namaste!

Йога за гръбнака
5 (100%) 5 гласа