Въпроси и Отговори

1. ПОРЪЧКА

1.1 ТРЯБВА ЛИ МИ НОВА СМЕТКА, ЗА ДА КУПУВАМ ОТ ВАС?

Не, не е необходимо да имате. Можете да пазарувате и правите проверки всеки път като гост.

Въпреки това, чрез създаване на акаунт при нас, той ви позволява да правите поръчки, без да се налага въвеждане на данните Ви всеки път, когато пазарувате при нас. Можете да се регистрирате сега, или можете първо да пазарувате и след това да създадете акаунта си, преди поръчката на страницата на кошницата за пазаруване.

1.2 КАК ДА СЪЗДАМ АКАУНТ?

Моля, кликнете върху “Вход / Регистрация”, последван от “Създаване на профил” и попълнете своите лични данни.

1.3 КАК ДА ПОРЪЧАМ?

Пазарувайте желаните от вас артикули и ги добавете към кошницата си. Когато приключите, можете да продължите към Вашата кошница и да направите проверка. Проверете и гарантирайте, че цялата информация е вярна, преди да потвърдите вашите покупки и плащане.

1.4 ИМАМ ПРОБЛЕМИ ПРИ ДОБАВЯНЕ НА АРТИКУЛИ КЪМ КОШНИЦАТА

Вие ще бъдете в състояние да добавяте артикулите, стига те да са налични. Възможно е да има случай, когато артукула е в кошницата на някой друг и по този начин състоянието на артикулите, се отразява като “Временно Недостъпен”.

1.5 КАК МОГА ДА ПЛАТЯ ПОРЪЧКИТЕ СИ?

Ние приемаме плащания чрез наложен платеж, банков превод, Paypal.

1.6 МОГА ЛИ ДА ПРОМЕНЯ И ДА АНУЛИРАМ ПОРЪЧКАТА СИ?

За съжаление не можем да отменим поръчка, след като тя е била направена. Това ще ни позволи ефективно опаковане на вашите поръчки и свеждане на грешките до минимум. Препоръчително е да проверите вашата поръчка преди да я пуснете.

1.7 ИМАМ КОД ЗА ОТСТЪПКА, КАК МОГА ДА ГО ИЗПОЛЗВАМ?

Въведете кода на ваучера в полето “Ваучер код” и натиснете бутона “Добави” в страницата на потребителската кошница преди да продължите към проверка. Моля, имайте предвид, че не сме в състояние ръчно да прилага кода на ваучера към Вашата поръчка, ако сте пропуснали да го въведете по време на проверка. Моля гарантирайте, че цялата информация е вярна, преди да потвърдите покупката си.

2. ДОСТАВКА & ПОЛУЧАВАНЕ

 

2.1 Кога ще бъде обработена моята поръчка?

Всички поръчки ще се обработват в рамките на 3 работни дни, с изключение на почивните дни и официалните празници.

2.2 Колко време ще отнеме за да получа поръчката си?

Стандартната доставка на куриерска служба е в рамките на 5 работни дни и Express около 3 работни дни от момента на пускането на поръчката. Времето зависи от нашите логистични партньори и техните филиали.

2.3 Как мога да проследя доставка си?

След като поръчката е била изпратена, на и-мейла ще получите потвърждение.

2.4 Какви са разходите за доставка?

Доставката е безплатна за всички доставки над 50 лева. За доставки под 50 лева цената е 4.00 лева.

2.5 Мога ли да си сменя адреса за доставка след като поръчка ми е потвърдена?

За съжаление, ние не сме в състояние да пренасочим поръчките веднъж след като поръчката е потвърдена. Затова, моля, уверете се, че предоставяте правилния адрес за доставка.

2.6 Има липсващ елемент в моята поръчка, какво трябва да направя?

Извиняваме се за изпращането на непълна поръчка. Моля, свържете се с нас на sales [@] mogayoga.bg и ние ще се свържем с вас веднага когато можем.

2.7 Получих дефектен артикул, какво трябва да направя?

Извиняваме се, ако сте получили дефектна стока от нас. Моля, свържете се с нас на sales [@] mogayoga.bg и ние ще се свържем с вас веднага когато можем.

2.8 Получих некоректен артикул, какво трябва да направя?

Извиняваме се за изпращането на погрешен артикул. Моля, свържете се с нас на sales [@] mogayoga.bg и ние ще се свържем с вас веднага когато можем.

2.9 Закупих погрешен размер или цвят

Ние предоставяме смяна на размер или цвят. В такъв случай вие поемате транспортните разходи по допълнителните доставки.

2.10 Не получих моята пратка, какво трябва да направя?

Моля, свържете се с нас на sales [@] mogayoga.bg и ние ще се свържем с вас веднага когато можем.

2.11 Ще има допълнителна такса за повторно доставяне?

Има допълнителни такси за повторно доставяне.

2.12 Трябва да получа моята пратка в рамките на определени срокове. С кого мога да се свържа?

Моля, свържете се с нас на sales [@] mogayoga.bg и ние ще се свържем с вас веднага когато можем.

 

Въпроси и Отговори
Оценете тази публикация